Livrare si Retur – Navro

Transport gratuit la comenzile de peste 200 lei.

Livrare

După ce ați plasat comanda, veți primi un email de confirmare care va include detalii despre produsele comandate și informații despre livrare. Vă recomandăm să verificați cu atenție aceste informații, iar dacă observați vreo eroare, vă rugăm să ne contactați imediat pentru a o corecta. În cazul în care nu primiți email-ul de confirmare în termen de 24 de ore, verificați dacă acesta nu a ajuns în spam, înainte de a ne contacta.

Care este timpul de livrare?

Timpul estimat de livrare este între 2–3 zile lucrătoare, în funcție de locația dvs.

Care sunt costurile de livrare?

Costul de livrare este de 25 de lei.

Cum pot schimba adresa de livrare după ce am plasat comanda?

Dacă doriți să modificați adresa de livrare după plasarea comenzii, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil. Dacă comanda nu a fost expediată încă, vom putea efectua modificările necesare.

Se oferă livrare gratuită?

Da! Beneficiați de transport gratuit pentru comenzile de peste 200 lei.

Dacă produsul ajunge deteriorat, ce trebuie să fac?

În cazul în care produsul ajunge deteriorat, vă rugăm să ne contactați imediat.

Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă la momentul livrării?

Dacă nu sunteți acasă la livrare, curierul va încerca să livreze produsul la o dată ulterioară. De asemenea, poate lăsa un aviz de livrare cu informațiile necesare pentru a vă programa o nouă livrare.

Se poate livra comanda într-o locație diferită de adresa de facturare?

Da, oferim posibilitatea de a livra comanda la o adresă diferită de cea de facturare. Asigurați-vă că introduceți corect adresa de livrare la finalizarea comenzii.

Retur

Conform OUG 34/2014, aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele și fără a suporta penalități în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la data la care intrați dvs. sau o parte terță, indicată de dvs., alta decât curierul, în posesia fizică a produselor.

Care este politica de retur?

Acceptăm retururi în termen de 14 zile de la primirea produsului, cu condiția ca produsul să fie în stare nouă, neutilizată și în ambalajul original. Pentru a solicita un retur, vă rugăm să ne contactați pe e-mail contact@navro.ro.

Cum pot returna un produs?

Pentru a returna un produs, trimiteți un e-mail la contact@navro.ro cu detalii despre comandă: nume, prenume, nr. de telefon, nr. comandă. Vom analiza solicitarea în cel mai scurt timp și vă vom ghida în procesul de returnare.

Cum ar trebui să ambalez produsul pentru retur?

Vă recomandăm să ambalați produsul cu grijă în ambalajul original, exact cum l-ați primit, pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.

Costurile de retur sunt suportate de client?

Da, costurile de retur sunt suportate de client. Livrarea returului se va face printr-un serviciu de curierat ales de dvs., iar toate taxele de transport vor fi în sarcina dvs. Nu acceptăm colete cu ramburs. Nu ne asumăm răspunderea pentru coletele care ajung deteriorate la adresă, din cauza ambalării necorespunzătoare.

Cum voi primi banii înapoi pentru retur?

După ce produsul este returnat și procesat, veți primi rambursarea sumei plătite, cu excepția costului de livrare, pe metoda de plată aleasă inițial sau stabilită ulterior. Rambursarea poate dura câteva zile lucrătoare, în funcție de metoda de plată utilizată.

Voi primi o rambursare întreagă pentru produsul returnat?

Da, veți primi o rambursare completă, cu excepția costurilor de livrare, care nu sunt rambursabile.

Cum știu dacă returul meu a fost acceptat?

După ce am primit produsul returnat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă confirma acceptarea returului și procesarea rambursării.

Ce se întâmplă dacă produsul ajunge deteriorat la noi în urma returului?

Dacă produsul ajunge deteriorat din cauza ambalării necorespunzătoare, nu vom putea procesa returul și rambursarea. Asigurați-vă că produsul este ambalat corespunzător.

Ce fac dacă am primit produsul greșit?

Dacă ați primit un produs greșit, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom organiza returnarea produsului greșit și expedierea produsului corect fără costuri suplimentare pentru dumneavoastră.

Pot schimba un produs cu altul?

În cazul unui produs defect sau al unei greșeli din partea noastră, vom organiza schimbul produsului fără costuri suplimentare. Pentru alte tipuri de schimburi, vă rugăm să ne contactați pentru mai multe detalii.

Footer image

© 2025 Navro

      Log in

      Ați uitat parola?

      Nu ai încă un cont?
      Creează cont